World of Warships: Legends — Slå hårdt
Sæt sejl i en stor tysk destroyer, med en bevæbning, der kan slå langt hårdere end hendes vægtklasse! Z-39 er tungt bevæbnet med torpedoer og krydser-kanoner, og har også masser af hp til at gå i nærkamp på verdenshavene! Denne pakke indeholder: - Niveau VI destroyer Z-39 - 5x forfremmelses-ordrer - 15x sjældne kampboostere - Bonus: 37.000 kommandør xp Hvis du allerede har Z-39, vil du modtage følgende som kompensation: 18.750.000 credits Bemærk: Noget indhold som boostere, kommandør xp, sløringer etc., bliver kun synligt, når du når et vist kontoniveau i spillet. Noget indhold, som skibe, permanente sløringer, containere og flag, samt symboler og baggrunde til mærker, kan kun bruges på platformen, hvor de blev købt.