Sæt fuld damp mod nye horisonter med den britiske niveau VII premium krydser Plymouth, og få dig selv et sæt essentielle in-game ting. Pakken indeholder: - Britisk niveau VII premium krydser Plymouth - 7 dages premium konto - 12x Union Jack-sløringer - 12x sjældne kampboostere - 12x sjældne global xp-boostere - 12x sjældne skibs xp-boostere - 12x sjældne creditboostere - 12x sjældne kommandør xp-boostere Hvis du allerede har Plymouth i din samling, vil du modtage kompensation i form af 26.250.000 credits. Noget indhold, som boostere, kommandør xp, sløringer etc., er kun synligt, når der opnås et bestemt kontoniveau i spillet. Bemærk også at noget indhold som skibe, permanente sløringer, containere og flag, samt symboler og baggrunde til mærker, kun kan bruges på platformen, hvor de blev købt.