World of Warships: Legends — Kvik De Grasse
Sæt ild til noget med De Grasse! Hun er en hurtig og effektiv krydser med kraftige kanoner og torpedoer. Bare undgå at blive ramt! Degrasse leveres med 5 dages premium, 10 sløringer og en bunke kommandør xp. Denne pakke indeholder: - De Grasse niveau V skib - 5 dages premium - 10 Hunter sløringer - 37.000 kommandør xp - Bonus: 10 sjældne kommandør xp boostere Hvis du allerede har De Grasse i din samling, vil du modtage en kompensation på 15.000.000 credits. Bemærk: Noget indhold som boostere, kommandør xp, sløringer etc., bliver kun synligt, når du når et vist kontoniveau i spillet. Noget indhold, som skibe, permanente sløringer, containere og flag, samt symboler og baggrunde til mærker, kan kun bruges på platformen, hvor de blev købt.