World of Warships: Legends – Italiensk forår
Få en helt særlig ny italiensk destroyer med tematiske sløringer og fremskridtsting til kommandøren! Pakken indeholder: Italiensk niveau II premium destroyer Curtatone 1x insignie 3x forfremmelsesordrer 3x Regia Marina-sløringer Noget indhold, som boostere, kommandør xp, sløringer etc., er kun synligt, når der opnås et bestemt kontoniveau i spillet. Derudover kan noget indhold som skibe, permanente sløringer, containere og flag, samt symboler og baggrunde til mærker, kun bruges på platformen, hvor de blev købt. Du kan kun modtage denne DLC én gang.