World of Warships: Legends — Havløber
Dette er første gang: Få den eksklusive krydser Milwaukee med flere godter i dette skræddersyede sæt. Verdenshavene venter! Denne pakke indeholder: Amerikansk niveau II premium krydser Milwaukee 7 dages premium konto 1.500.000 credits Hvis Milwaukee allerede findes i din samling, vil du modtage kompensation på 1.500.000 credits. Bemærk: Noget indhold som boostere, kommandør xp, sløringer etc., bliver kun synligt, når du når et vist kontoniveau i spillet. Noget indhold, som skibe, permanente sløringer, containere og flag, samt symboler og baggrunde til mærker, kan kun bruges på platformen, hvor de blev købt.