World of Warships: Legends — Fællesskab
Dette er en fantastisk mulighed til at kombinere land- og søkrig, med dette udvalg af goder, der både forbedrer dit arsenal på land og til søs! Pakken indeholder: World of Tanks: Modern Armor: Tysk niveau II Pz.Kpfw. 38H 735 (f) let kampvogn 1 dags premium konto x1,25 sølvbooster (3) World of Warships: Legends: Amerikansk niveau II premium krydser Charleston 1 dags premium konto Sjældne creditboostere (5)