Bliv klar til kampene, der venter dig, med det japanske niveau V slagskib Hyūga og forskellige in-game ting. Pakken indeholder: - Japansk niveau V premium slagskib Hyūga - 12x Imperial Japanese Navy-sløringer - 10.000 global xp - 500.000 credits - 5x sjældne kampboostere - 5x sjældne global xp-boostere - 5x sjældne skibs xp-boostere - 5x sjældne creditboostere - 5x sjældne kommandør xp-boostere Hvis du allerede har Hyūga i din havn, vil du modtage 15.000.000 credits i kompensation. Noget indhold, som boostere, kommandør xp, sløringer etc., er kun synligt, når der opnås et bestemt kontoniveau i spillet. Bemærk også at noget indhold som skibe, permanente sløringer, containere og flag, samt symboler og baggrunde til mærker, kun kan bruges på platformen, hvor de blev købt. Du kan kun modtage denne DLC én gang.