World of Warships: Legends — Crème de la Crème
Kig nærmere på det bedste den franske flåde har at tilbyde — Dunkerque til tjeneste. Pakken indeholder: Fransk niveau V premium slagskib Dunkerque 5 dages premium konto 12x Hunter-sløringer 12x Type 2-sløringer 15x sjældne creditboostere 15x sjældne kommandør xp-boostere 37.000 kommandør xp Hvis du allerede har Dunkerque i din samling, vil du modtage en kompensation på 15.000.000 credits. Bemærk: Noget indhold som boostere, kommandør xp, sløringer etc., bliver kun synligt, når du når et vist kontoniveau i spillet. Noget indhold, som skibe, permanente sløringer, containere og flag, samt symboler og baggrunde til mærker, kan kun bruges på platformen, hvor de blev købt.