World of Tanks Modern Armor
SLAGMARKEN KALDER World of Tanks Modern Armor giver dig mulighed for at tage rattet på over 1.000 moderne og legendariske kampvogne. Prøv dine evner i taktiske 15v15-holdkampe. Vælg Cold War-kampe for moderne hektisk action, eller WWII for mere tankefuld taktisk kamp. Udforsk detaljerede kort, inspireret af autentiske krigsskuepladser. MØD HISTORIENS MÆGTIGSTE MASKINER Genoplev historien med ikoniske WWII-kampvogne som Sherman og moderne bæster som M1 Abrams. Indsaml og opgrader dine kampvogne, tilpas dem med sløring, og åbn op for endnu mere kraftfulde maskiner. Vælg fra mange forskellige 3D-kommandører, der kan lede dig i kamp. GLOBAL KONKURRENCE Spil gratis og nyd ugentlige opdateringer, fyldt med udfordringer, belønninger, særlige crossover-samarbejder og nye sæsoner. Vælg din foretrukne kampform: PvP eller PvE. Dan hold med dine venner, og gå med i World of Tanks Modern Armor, for at se hvad I kan. Dine kampvogne venter. Vi ses på slagmarken! Vil du vide mere? Besøg os på WoTModernArmor.com.