Wargaming.netSkydespil
Kalder frontlinjen på dig? Så skal du sikre dig, at du har nok panser til kampen! Mauerbrecher er en tung kampvogn bygget til nærkampe, med tykt panser, som vil kunne klare noget skade, samt en stor kanon, så du også kan give igen. Super-tung slagsbror giver dig også værdifulde boostere, der vil forøge din indtjening fra hver kamp du bruger dem i. Inkluderet i denne World of Tanks Modern Armor DLC-pakke: - Tysk niveau VIII Mauerbrecher VK 168.01 (P) tung kampvogn - x4 køretøjs xp-boostere (10) - x8 kommandør xp-boostere (10) - x1,5 sølvboostere (10) BEMÆRK: Alle premium køretøjer leveres med egen garageplads og en blanding af standard og premium ammunition.