Tag kommandoen over M22 Locust, og bliv en dygtig aktiv spejder! Denne hurtige kampvogns høje skudkadence gør det nærmest umuligt for dine fjender at undslippe. Spejdersværm giver dig også dage med premium konto til en større indtjening i kamp, samt sølv, som du kan bruge på ammunition, forbrugsvarer og mere. Inkluderet i denne World of Tanks Modern Armor DLC-pakke: - Amerikansk niveau III M22 Locust let kampvogn - 3 dages premium konto - 200.000 sølv BEMÆRK: Alle premium køretøjer leveres med egen garageplads og en blanding af standard og premium ammunition.