Wargaming.netSkydespil
Med en kommandør tildelt din kampvogn, er du klar til at gå i kamp med en fordel over dine fjender. Og Margaret LeBlanc er her og afventer dine ordrer. Klar til kommando giver dig en 3D-kommandør, som du kan tilpasse med evner, der vil optimere din kampvogns ydeevne, samt værdifulde boostere og dage med premium konto, som vil forøge din indtjening i kamp. Inkluderet i denne World of Tanks Modern Armor DLC-pakke: - Margaret LeBlanc 3D standardkommandør - 7 dages premium konto - x3 køretøjs xp-boostere (7) BEMÆRK: Standardkommandører starter med én åben plads til evner og optjener kommandør xp på normal vis.