De får dem at føle! Med T14'erens høje skudkadence og tykke panser, kan du uddele svie og smerte i dine kampe på mellem-niveauerne. Amerikanske muskler giver dig også dage med premium konto, der vil øge din kampindtjening. Inkluderet i denne World of Tanks Modern Armor DLC-pakke: - Amerikansk niveau V T14 tung kampvogn - 3 dages premium konto BEMÆRK: Alle premium køretøjer leveres med egen garageplads og en blanding af standard og premium ammunition.