World of Tanks - Militære muskler
Stå fast og slå tilbage med Centennial Chieftain/T95 '59! Denne velbyggede kraftkarl fra den kolde krig, er hovednavnet i Militære muskler-pakken. Den leveres med et sæt værdifulde boostere, der vil øge din indtjening i kamp. Inkluderet i denne World of Tanks Modern Armor DLC-pakke: - Centennial Chieftain/T95 '59 Post-War Era (Era 1) Western Alliance tung kampvogn - x8 kommandør xp-boostere (10) - x4 køretøjs xp-boostere (10) - x1,5 sølvboostere (10) BEMÆRK: Alle premium køretøjer leveres med egen garageplads og en blanding af standard og premium ammunition.