World of Tanks - Kvikstart
Den er kvik i bevægelse og ved skydning. Hvis du ikke kan vente med at komme i kamp, så tag rattet i en BT-SV! Denne sjældne lette kampvogn fra 2. verdenskrig er fremragende til at lære, hvordan du skal spille som en aktiv spejder. Få den i Quick Start-pakken, hvor du også vil få noget premium tid, så du kan forøge din indtjening i kamp, samt noget sølv til køb af ammunition, forbrugsvarer og mere. Inkluderet i denne World of Tanks Modern Armor DLC-pakke: - Sovjetisk niveau III BT-SV let kampvogn - Premium tid – 3 dage - 100.000 sølv BEMÆRK: Alle premium køretøjer leveres med egen garageplads og en blanding af standard og premium ammunition.