World of Tanks - Accelereret start
Lav ravage på slagmarken med en af de mest sjældne startkampvogne fra 2. verdenskrig! MTLS-1G14 har en kanon med en enestående depressionsvinkel og en kvik autolader, der vil gøre det svært for dine fjender at skjule sig. Snup den med noget premium tid og boostere i Accelereret start-pakken, og se din karriere i militæret tage fart! Inkluderet i denne World of Tanks Modern Armor DLC-pakke: - Amerikansk niveau IV MTLS-1G14 let kampvogn - Premium tid – 3 dage - x2 køretøjs xp-boostere (6) - x4 kommandør xp-boostere (6) - x1,25 sølvboostere (6) BEMÆRK: Alle premium køretøjer leveres med egen garageplads og en blanding af standard og premium ammunition.