Wolfenstein: Youngblood Deluxe Upgrade
Hvis du opgraderer til Wolfenstein: Youngblood Deluxe Edition, kan du spille hele spillet gratis sammen med en ven. Deluxe Edition indeholder Buddy Pass, som giver dig mulighed for at invitere en ven med til at spille hektisk co-op-spil i Youngblood, selvom din ven ikke selv har spillet. Deluxe Edition-opgraderingen omfatter også Cyborg Skin Pack, der indeholder: – Cyborg-spillerskin – Titaniumlegerings-skins til alle våben – Pep-signal, der booster rustninger Sådan bruger du Buddy Pass: – Du kan invitere en person fra din venneliste, der har installeret prøveversionen af Wolfenstein: Youngblood – I hovedmenuen vælger du Play Game eller Continue Game > Host Game > Invite, og derpå vælger du den ven, du gerne vil invitere.