Wolfenstein: Youngblood - 500 Gold Bars
Indeholder 500 guldbarrer, en spilvaluta, som kan bruges til at købe nye skins til rustninger og våben som hjælp til dig og dine venner, når I skal kæmpe jer vej gennem det nazibesatte Paris.