Wolcen: Lords of Mayhem - Deluxe Edition Bonus
Med deluxeversionen af Wolcen: Lords of Mayhem får du følgende eksklusive indhold: ● Den kosmetiske rustning Einjar’s Bloody Raiment: Gør som den ondskabsfulde barbariske leder, der terroriserede Vargs fjerne lande, og vis dine fjender, at du ikke sår: Du høster. Gør slagmarken til dit bord og festmåltid. ● Dust Crown-rustning: En gave til den nyudnævnte hersker af Stormfall fra bystaten Vulkaïn. Dust Crown-rustningen blev smedet i det samme vulkankrater, som huser byen og de berømte Ashsmiths. Kun de mægtigste krigere er værdige til at bære denne rustning, der består af flere lag vulkansmedet stål udsmykket med guld, der er høstet fra de støvskyer, der stiger op fra bjergets hjerte. ● Kuei Tiger: Kuei-tigeren er fanget i Kuei-imperiets mørke jungle og importeret til Stormfall af skruppelløse handelsmænd for en mindre lord. Kuei-tigeren vil ledsage dig på dine eventyr og endda indsamle guld fra faldne fjender for dig!