WO4U: Weapon `Traffic Signal`
Et nyt våben til Hades tilføjes. Nyd den nye kampoplevelse! ■Indhold Weapon "Traffic Signal". ■Sådan gør du Du kan skifte våben i lejren ved at vælge "Weapons" - "Equip Weapons". Dette indhold er kun anvendeligt i WARRIORS OROCHI 4 Ultimate og kan ikke bruges i grundspillet WARRIORS OROCHI 4.