WO4U: Special Costume for Yang Jian
Et særligt kostume til Yang Jian tilføjes. Nyd den nye kampoplevelse! ■Indhold Special Costume for "Yang Jian" ■Sådan gør du Du kan skifte kostume i lejren ved at vælge "Party" - "Select Costume". Man kan få denne genstand ved at købe WARRIORS OROCHI 4 Ultimate Deluxe Edition eller WARRIORS OROCHI 4: The Ultimate Upgrade Pack Deluxe Edition. Pas på, at du ikke køber det samme indhold to gange. Dette indhold er kun anvendeligt i WARRIORS OROCHI 4 Ultimate og kan ikke bruges i grundspillet WARRIORS OROCHI 4.