WO4U: Sacred Treasure `Garm`
Sacred treasure "Garm" tilføjes. Nyd den nye kampoplevelse! Bemærk: New Normal Magic og Charge Magic bliver tilgængeligt. ■Indhold Sacred Treasure "Garm" ■Sådan gør du Du kan skifte Sacred Treasures i lejren ved at vælge "Weapons" - "Equip Sacred Treasures". Man kan få denne genstand ved at købe WARRIORS OROCHI 4 Ultimate Deluxe Edition eller WARRIORS OROCHI 4: The Ultimate Upgrade Pack Deluxe Edition. Pas på, at du ikke køber det samme indhold to gange. Dette indhold er kun anvendeligt i WARRIORS OROCHI 4 Ultimate og kan ikke bruges i grundspillet WARRIORS OROCHI 4.