WO4U: Legendary Costumes OROCHI Pack 4
Legendariske kostumer til originale officerer i WARRIORS OROCHI tilføjes. Nyd den nye kampoplevelse! ■Indhold Legendariske kostumer til: Gaia, Hades, Yang Jian, Ryu Hayabusa, Jeanne d'Arc, Achilleus og Perseus ■Sådan gør du Du kan skifte kostume i lejren ved at vælge "Party" - "Select Costume". Man kan få denne genstand ved at købe WARRIORS OROCHI 4 Ultimate Deluxe Edition eller WARRIORS OROCHI 4: The Ultimate Upgrade Pack Deluxe Edition. Pas på, at du ikke køber det samme indhold to gange. Dette indhold er kun anvendeligt i WARRIORS OROCHI 4 Ultimate og kan ikke bruges i grundspillet WARRIORS OROCHI 4.