WO4U: Bonus Costume for Ryu Hayabusa
Et bonuskostume til Ryu Hayabusa tilføjes. Nyd den nye kampoplevelse! ■Indhold Bonus Costume for "Ryu Hayabusa" ■Sådan gør du Du kan skifte kostume i lejren ved at vælge "Party" - "Select Costume". Dette indhold er kun anvendeligt i WARRIORS OROCHI 4 Ultimate og kan ikke bruges i grundspillet WARRIORS OROCHI 4.