Witness the Truth-pakke
Indeholder Witness-dragten og Evangelizer.Witness-dragten: Disse beskyttelsesdragter blev brugt af S.C.A.F.-udgravningsholdene i forbindelse med udgravningen på Tau Volantis. Da de kom ud fra dybet flere uger senere, var de dækket med underlig graffiti, og de hævdede at være Witnesses to the Truth.Evangelizer: En modifikation af standardvåbnet for Sovereign Colonies Legionaries. Denne udgave har en avanceret kampriffel øverst og et 2100 Big Boy-haglgevær nederst.