Witch Hunters
Dette Warband tilføjer Witch Hunters med 7 nye enhedstyper og en fuldt spilbar kampagne med den enestående dramatis personae High Capitular Wilhelm Krieger. Midt i den vold og rivalisering, der splitter Imperiet, kryber ondsindede kræfter tilbage på menneskets jorder. Imod disse onde kræfter står Witch Hunters, som er nådesløse krigere i tjeneste hos Temple of Sigmar. Heksen som udøver sin onde magi, mutanten der spreder sin fordærvelse af kødet, nekromantikeren der forbryder sig mod gravens ukrænkelighed, dæmonen der søger at besætte sjæle – dette er Witch Hunterens fjende. Witch Hunters vil ikke lade noget stå i vejen for deres forsvar for menneskeheden mod disse onde kræfter. De er Templars of Sigmar, og med sværd og ild vil de genindsætte deres guds retfærdighed i Mordheim.