Wild-pakke
Et sæt bestående af fem Expedition-kort, der hver især påvirker spillet på en unik måde. Hvem ved hvilke kreative, vanvittige eller Rare-kort, som du finder? Kortene kan bruges i alle ekstra spiltyper.