Wild Complete-pakke
Alternative kostumepakker til Ultra Street Fighter IV. Indeholder nye vilde kostumer til alle 44 figurer. Tag disse nye kostumer på, og giv dine modstandere klø med stil!*Dette indhold er kun kompatibelt med Ultra Street Fighter IV. Virker ikke med andre spil.