Wholesome Adventure Bundle
Naturen kalder, så vær klar til eventyr med Wholesome Adventure Bundle, der indeholder Spirit of the North og No Place Like Home. Udforsk fortryllende landskaber, og ryd op! Oplev en finurlig samling af hyggelige adventurespil. No Place Like Home - Velkommen til No Place Like Home! No Place Like Home er et nuttet og afslappende simulationsspil. Du er pigen Ellen Newland, som vil besøge sin bedstefar på jorden en sidste gang inden hun flytter til Mars. Men hun opdager at hendes bedstefar er væk og at hans gård for nylig er blevet ødelagt. Spirit of the North: Enhanced Edition - Spirit of the North: Enhanced Edition er et single-player tredjepersonseventyrspil inspireret af Islands betagende og mystiske landskaber. Historien finder sted i forskellige stykker nordisk folklore.