What A Deal Content
Pakken indeholder: 1 lagertaske, så du kan bære flere genstande. 1 bankboks, hvor du kan opbevare flere genstande i byen. Fem Campaign Shard-pakker, som giver unikke bonusser til dit forsvar og dine helte.