Werewolf: The Apocalypse - Earthblood
En unik oplevelse fyldt med kampe og mystiske eventyr inspireret af det berømte rollespil. Du er Cahal, en magtfuld Garou, der valgte at gå i eksil efter at have mistet kontrollen over sit ødelæggende raseri. På sin rejse for forløsning og blod spiller Cahal en afgørende rolle i den store krig mellem Garous og Endron, et magtfuldt olieselskab som arbejder for Wyrm, hvis ødelæggelser hærger planeten. Han kan transformere sig til en ulv og en Crinos, et stort, blodtørstigt væsen. Hver form har sine egne fordele: Ulven kan snige sig rundt uden at blive opdaget, Cahal kan som menneske interagere med andre mennesker, og varulven kan slippe sit raseri løs og flå fjender fra hinanden.