Werewolf: The Apocalypse - Earthblood The Exiled One Xbox One
Denne DLC omfatter: - Det eksklusive The Exiled One-outfit til Cahal - Mørk pels til Werewolf og Wolf - Et Auspice of Ahroun-emblem broderet på outfittet Eksil var eneste mulighed, for at beskytte familien. Alene og langt fra hans elskede, blev Cahals sjæl formørket over tid. Tag Cahals sorte jakke på og vis din Ahroun kriger-Auspice frem, og omdan dig til en mørk ulv, for at bekæmpe dem der truer din gruppe. Han kan transformere sig til en ulv og en Crinos, et stort, blodtørstigt væsen. Hver form har sine egne fordele: Ulven kan snige sig rundt uden at blive opdaget, Cahal kan som menneske interagere med andre mennesker, og varulven kan slippe sit raseri løs og flå fjender fra hinanden.