Werewolf: The Apocalypse - Earthblood Champion of Gaia
Champion of Gaia-udgaven indeholder: - Standardudgaven af spillet - 3 outfits til Cahal - 4 eksklusive pelse til Wolf og Werewolf - En naturånd som hjælper dig i kamp - En unik, afsluttende handling Du er Cahal, en magtfuld Garou, der valgte at gå i eksil efter at have mistet kontrollen over sit ødelæggende raseri. På sin rejse for forløsning og blod spiller Cahal en afgørende rolle i den store krig mellem Garous og Endron, et magtfuldt olieselskab som arbejder for Wyrm, hvis ødelæggelser hærger planeten. Han kan transformere sig til en ulv og en Crinos, et stort, blodtørstigt væsen. Hver form har sine egne fordele: Ulven kan snige sig rundt uden at blive opdaget, Cahal kan som menneske interagere med andre mennesker, og varulven kan slippe sit raseri løs og flå fjender fra hinanden.