Welcome to ParadiZe - ParadiZe Zombot Skin
Hey! Ikke alt gik som planlagt, men det betyder ikke, at du skal droppe dine gode vaner. Zombot ParadiZe-skin'et tager dig tilbage til de gode gamle dage, med den unikke uniform fra vores yndlings-zombots, hvor der ikke var noget at bekymre sig om.