Welcome to ParadiZe - Archeologist Quest
Åh! Du der, overlever! Ja, dig! Vi har brug for nogen til at hjælpe os med vores undersøgelser. En ægte, nymoderne arkæolog til at opspore alle de outfits, som Jeff Tusk gemte til sine fremtidige beundrere. Og da der ikke er nogen fremtid, kan vi lige så godt grave dem op nu. Anført af den berømte arkæolog Makoto Yamahori skal du udforske ParadiZe i et forsøg på at finde Jeff Tusks nære fortid og få adgang til 10 ekstra kosmetiske genstande.