Wedding Day Massacre
Kærligheden slår gnister efter Mad Moxxis ønske i Wedding Day Massacre. Hjælp med at bringe to ulykkeligt forelskede sammen i håbet om at forene de to rivaliserende klaner Zaford og Hodunk, og find lykken (for ikke at sige nye hoveder og overflader) undervejs i denne nye Headhunter-tilføjelse.