Weapon "Summer Festival"
Føj et sæt med nyt blade, scabbard og ODM gear til Equipment Supply Station. Gør slagmarken lidt flottere med et våben med Summer Festival-motiv. *Et komplet våbensæt med alle fire våbensæt udkommer til en særlig pris til december.