Weapon "Japanese New Year"
Føj et sæt med nyt blade, scabbard og ODM gear til Equipment Supply Station. Gør slagmarken lidt flottere med et våben med New Year-motiv. *Et komplet våbensæt med alle fire våbensæt udkommer til en særlig pris til december.