Way of the Hunter - Steyr Arms Pack
Steyr Arms-pakken introducerer 4 nye jagtrifler til Way of the Hunter, inklusive Steyr-Gams – en riffel til jagt i alperne, som lige er blevet annonceret i Way of the Hunter. Eksklusivt inden den sælges i butikkerne. Steyr Arms mestrer håndværket. Hver enkelte riffel er skabt af de fineste materialer i udsøgt design. Siden begyndelsen i 1864 har de været legender indenfor deres felt med fokus på kvalitet, pålidelighed og præcision. Steyr Arms-pakken indeholder følgende rifler: Steyr-Gams Steyr-Gams er den ideelle riffel til jagt i alperne. Den er udrustet med et optimeret scout-løb og integreret picatinny-skinne for mere præcis montering af kikkertsigte. Den innovative kombination af karbonkolbe og banebrydende 3D-printerteknologi giver en ultralet riffel af højeste kvalitet og præcision. Steyr SSG M1 SSG M1-riflen er beregnet til bytte af medium størrelse og lever op til selv de mest krævende missionskrav. Riflen er baseret på traditionelle værdier, såsom præcision og pålidelighed, og er udrustet med et nyt multifunktionelt chassis, som man ikke finder på andre rifler. Steyr Mannlicher CL II Fullstock Steyr Mannlicher CL II byder på høj pålidelighed, maksimal præcision og er behagelig at bruge, og det er et af de bedste valg, når det handler om jagt af store og farlige byttedyr. Steyr Monobloc ARMAD Green-Brown Et våben skabt i stål i henhold til militære standarder for ultimativ holdbarhed. Ny "monoblok"-konstruktion – løbet og kammeret er i et stykke, hvilket giver den højst mulige præcision. En ergonomisk kolbe med adskillige, innovative muligheder for tilpasning. Den begrænsede udgave er skabt i ARMAD-stål af høj kvalitet og har en grønbrun finish.