Way of the Hunter: Outfits Pack
Outfits Pack-indeholder et originalt kostume til hver figur – River, April, Wallace, Jackie og Malachi, og kan bruges i Free Hunt og multiplayer-tilstand River Know Efter mange jagtturer tilbragt i det tøj, han har arvet fra Wallace, har han besluttet sig for at klæde sig mere komfortabelt på. Hans nye mundering indeholder en letvægtskasket prydet med patriotiske symboler, en orange softshell-jakke, nye vandrestøvler samt holdbare og slidstærke bukser. Jackie Mackovich I sin stilede tweed-ridejakke, bomuldstrøje og fedora prydet med fjer ligner Jackie måske en britisk dame, men hendes tøj er funktionelt, inklusive hendes vandtætte bukser og jagtsko i gummi, der er designet til at modstå mudret terræn. Wallace Elliot Willow Wallace modtog et nyt sæt tøj af sin slovakiske ven Ľudovít som et symbol på deres venskab, som han skal have på på hubertusdagen. Det består af en jagtjakke med traditionelt broderi, et håndlavet jagtslips med et hjortemotiv, en olivengrøn filthat med dekorative snore, funktionelle grønne bukser og vandtætte neoprenstøvler. April Waley April er nu udstyret med et kamofleret tøjsæt, der indeholder en vandtæt og åndbar jakke, holdbare og duft-undertrykkende bukser, behagelige jagtstøvler til de tidlige sæsoner, og en fuldt justerbar kasket specifikt designet til at snie sig rundt på jagten og under observation af dyrelivet. Malachi Burnett Omend Malachi tilbringer det meste af sine dage alene, så er han godt klar over, hvor vigtigt det er at være præsentabel. Hans tøjsæt indeholder bl.a. en smart kasket i canvas, en italienskinspireret flannelskjorte med et rødt slips og en V-neck-sweater i uld. Prikken over i'et er hans bukser i historisk stil, en robust feltjagte og ekstra lette jagtstøvler, der hentyder til hans baggrund. Dette DLC følger også med Map Pack 2.