Way of the Hunter - Matariki Park
Opdag magiske New Zealand – et paradis for naturelskere såvel som jægere. Landets natur er varieret og byder på eventyrlige og unikke jagtoplevelser i alle tænkelige miljøer i en af Jordens vildeste naturomgivelser. Velkommen til Matariki Park Matariki Park i New Zealand byder på et bemærkelsesværdigt udvalg af biomer. Oplev kuperet eller bjergrigt terræn, hvor vildgeden himalaya-tahr og den stærke sambarhjort hører til, og gå på opdagelse i de frodige skovområder i lavlandet, hvor det majestætiske krondyr har hjemme. Oplev den fortryllende natur og det virkelighedstro dyreliv, der leverer timevis af underholdning og indsigt i unikke, lokale skikke og traditioner. Oplev natur som aldrig før Matariki Park er en hel verden i sig selv med søer, damme, strande, tætbevoksede skove, stejle bakker, skjulte grotter, floder og regnskove. Den tilbyder et stort udvalg af biomer og dyr fra vildtlevende svin og geder, der kun findes i Way of the Hunters New Zealand, til vildænder og sikahjorte. Oplev alle de dyr, der er kommet dertil i løbet af de sidste århundreder, og som har gjort parken til deres hjem. * Dyr i Matariki Park: Gemse Europæisk hare Vildkanin Dådyr Vildged Vildtlevende svin Grågås Perlehøne Himalaya-tahr Fasan Krondyr (New Zealand) Rocky Mountain-wapiti Sambarhjort Sikahjort Hvidhalet hjort Vildsvin Vildand * Bedre jagtoplevelse med det mobile trefodsstativ – en banebrydende ny jagtfunktion. Funktionen er tilgængelig for alle WotH-indehavere og på alle kort. Den giver mulighed for at placere et stativ og vente på det perfekte øjeblik. Tålmodighed er nøglen i Way of the Hunter, uanset om du befinder dig i Matariki Park, Nex Perce Valley, Aurora Shores, Tikamoon Plains eller Transsylvanien. Dette DLC følger også med Map Pack 2.