Way of the Hunter - Aurora Shores
Du er netop færdig med din uddannelse på Wildlife Trooper School, og dit job er at beskytte Aurora Shores' naturressourcer. Udforsk den uberørte natur med rige bestande af vilde dyr som kodiakbjørne, roosevelt-wapitier og skovbisoner. Brug et bredt udvalg af geværer og jagtudstyr til at få de bedste trofæer og nyde den åbne verden fra de grønne græsstepper og frodige regnskove til de skyskrabende bjergtinder. Når folk tænker på Alaska, tænker de som regel på korte dage og kolde nætter. Det barske vinterklima til trods rummer Aurora Shores også varme. Uanset årstiden vil Aurora Shores naturområders idylliske skønhed inspirere og forbløffe dig. Fra Nianuk Rises højeste tinder til den mægtige Aivuk Rainforest: Alaska har noget til alle. Aurora Shore huser en lang række oprindelige etniciteter og næsten to dusin lokale sprog, og regionens alsidighed er en nationalskat. Det her er Aurora Shores, en jagtmark ulig nogen anden i verden. Aurora Shores' græsstepper er fyldt med liv og vidundere. Ulve og ræve, brilleænder og moskusænder, endda Alaskas egen elg ... Her kan alle jægere finde noget, der er værd at skyde på. Aurora Shores utrolige biodiversitet er tydelig for enhver her i højlandet. Jægere bliver ikke kun udfordret af de barske vejrforhold, men også af en lang række sjældne byttedyr som roosevelt-wapitier og skovbisoner, der venter på at blive fundet af erfarne jægere og glubske rovdyr. Disse bjergkæder er nogle af de højeste verden sammen med Himalaya- og Andes-bjergene. Bjerggeder og rensdyr søger ly blandt disse smukke, men farlige tinder. Denne ø, der er dækket af regnskov, er et mageløst syn. Der er sikahjorte her, og hvis det ikke er nok, kan du fare vild i skoven og komme ansigt til ansigt med en kodiakbjørn. Så gå forsigtigt frem, jæger. Dette DLC følger også med Map Pack 1 og Elite Edition.