"Revolutionen begynder med sjælen." 70'erne var en tid med musikalsk oprør, funky fashion og kulturelle ikoner. Fortsæt det hårde arbejde med dit eget sæt tøj, som er essensen af stilen fra denne klassiske æra. Indeholder: – Komplet sæt beklædningsgenstande. – Lakering til køretøjer. – Specialfinish til våben. Du kan finde de ting, der er låst op for, under den tilsvarende butik: Wardrobe, Car on Demand app eller 3D i alle hackerspaces.