"Gentlemen, skal vi køre?" For majestæten eller landet, eller måske bare for stil? Denne pakke med britisk tema vil sikre, at du kører med klasse. Indeholder: – Komplet sæt beklædningsgenstande. – Lakering til køretøjer. – Specialfinish til våben. – Mærker til RC-enheder. Du kan finde de ting, der er låst op for, under den tilsvarende butik: Wardrobe, Car on Demand app eller 3D i alle hackerspaces.