"Hvis du skal til tops i denne verden, skal du gøre indtryk." Modernismebevægelsen nulstiller reglerne for kunst og kultur, og stærke mønstre og dristige farver gør stadig indtryk. Uanset om du er kunstelsker eller bare vil redefinere normer, vil disse popkunsttemaer sikre, at du bliver hørt. Indeholder: – Komplet sæt beklædningsgenstande. – Lakering til køretøjer. – Specialfinish til våben. – Mærker til RC-enheder. Du kan finde de ting, der er låst op for, under den tilsvarende butik: Wardrobe, Car on Demand app eller 3D i alle hackerspaces.