Denne pakke indeholder: - Pixel Art-tilpasningspakken - Guts, Grit and Liberty-tilpasningspakken - Den Twitch-hættetrøje til Marcus - 5,000 DedSec-følgere Det kan være, at du allerede har noget af indholdet i pakken, hvis du har købt det separat.