"Alle har hemmeligheder, som ingen kan skjule." Fra de barske gader til de mørke hjørner af nettet – ingen hemmeligheder kan holdes skjult. Ingen hemmelighed er i sikkerhed med dette GRATIS Private Eye-udstyr. Indeholder: – Komplet sæt tøj – Speciallakering til køretøjer.