"Lad os spille!" Genoplev de gode tider med hardcore gaming med denne tidsløse pakke, der indeholder retroudstyr med lo-fi pixel-illustrationer. Med bedårende versioner af DedSec-medlemmer på trøjen hvem kunne så ikke tænke sig at være tilbage i 8-bit-.æraen? Indeholder: – Komplet sæt tøj – Lakering til køretøjer. – Specialfinish til våben. – Mærker til RC-enheder.