"Kongelighed er en sindstilstand." Nogle modefænomener kan bare ikke standses af tid eller afstand. Når du er den nye prins i nabolaget, vil du jo gerne gøre indtryk, ikke? Indeholder: – Komplet sæt beklædningsgenstande. – Lakering til køretøjer. – Specialfinish til våben. – Mærker til RC-enheder. Du kan finde de ting, der er låst op for, under den tilsvarende butik: Wardrobe, Car on Demand app eller 3D i alle hackerspaces.