"Hephephep, drenge, hephephep!" Man kan ikke vise sin stolthed over sin hjem by på en bedre måde end at støtte den lokale gruppe rige sportsudøvere. Vis stolt din loyalitet frem med den pakke med sportstema. Indeholder: – Komplet sæt tøj – Lakering til køretøjer. Du kan finde de genstande, du ikke har låst op for, i de tilsvarende butikker: Garderobe og Car on Demand-app.